Αρχική σελίδα  |  Η Εταιρεία  |  Προϊόντα  |  Τεχνικό Λογισμικό-4M   | 
Τεχνική Υποστήριξη  | ΔΕΣ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΑ  |  Επικοινωνία




Η Silicon διαθέτει οργανωμένο τεχνικό τμήμα που αποτελείται
από 7 τεχνικούς για να μπορεί να υποστηρίξει, να δώσει λύσεις
και γενικότερα να καλύψει τα προβλήματα των πελατών μας σε :

  • Επισκευές συστημάτων Η/Υ και περιφερειακών
  • Δίκτυα
  • Λειτουργικά συστήματα
  • Προγράμματα εμπορικής διαχείρισης Λογιστικής
    και
    Μισθοδοσίας
  • Συστήματα ERP/CRM
  • Σύνδεση στο Internet
  • Εκπαίδευση σε προγράμματα
  • Οποιαδήποτε πρόβλημα προκύπτει στην
    μηχανογράφηση του πελάτη

Η παροχή της τεχνικής υποστήριξης μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους σύμφωνα με τις ανάγκες σας :

  • Επίσκεψη στο χώρο του πελάτη
  • Επισκευή στο εργαστήριο της εταιρίας στο χώρο μας
  • Συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης

    Η Silicon παρέχει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συνάψουν συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης προκαθορισμένης διάρκειας και κόστους. Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης έχει άμεση υποστήριξη στο χώρο του όταν υπάρχει πρόβλημα και επισκέψεις σε τακτά χρονικά διαστήματα για την συντήρηση του μηχανογραφικού εξοπλισμού για την αρμονική λειτουργία της επιχείρησης.